soligt

Hej hej!
Idag har det varit nästan jobbigt att vara ute, för det har varit kokhett även fast det bara var drygt +10.
Annars har jag bara tagit det lungt, läst, fotat och gått ut med hunden.

igår var jag som sagt på stan med Alva. Hittade inget  av vad jag ville ha från Monki men köpte en tunika för 49,50 på ÅHLENS. Det är vad jag kallar fynd. Annars gick vi runt, köpte glass, köpte godis, kollade i affärer mm. När vi skulle cykla hem cklade vi förbi Gammlia, Då hittade vi en enorm vattenpöl i skogen som vi skulle cykla i. Vi vart bara liite blöta. hahah!

KRAM

våren är här!
klänningen (sorry för den dåliga kvallan)

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Tack, och tack!

Verkligen roligt att höra :)

2009-05-04 @ 06:25:02
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0