stuga,melodifestivalen och kalas

Hej Hej!
Är helt ärligt sämst på att uppdater under helgerna, men nu kommer det en! ;)
uppdatering alltså

Lörda
g:
For tills stugan med mamma och pappa. Tog massa kort som kommer sen för jag sitter vid datorn i storasysters rum.
Köpte godis på ICA i sävar på vägen hem. Såg på Underbar och älskad av alla med mamma innan middag, och sedan vart det melodifestival. Hejade inte på någon speciell. Tycke inte att La voix ((?) skulle vinna men aja, gjort är gjort, hejade på Emilia i slutet. Såg lite på Tillbaka till kärleken innan jag somnade ;p

Söndag:
Idag vaknade jag, åt frukost, "städade" och gjorde mig klar att åka på kalas hos min kusin som fyller 4 år ;)
Var där nån gång efter två, lekte med henne, fikade och sen sprang jag runt och jagade, hahaha.
Kom hem för 1½ timme sen, och bilder kommer lite senare.

KRAM

en bild från USA -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0