sportlov

hej hej!
Har inte skrivit sen torsdag, tror jag. Men allt har bara varit bra. Är hos mormor nu och på onsdag ska jag till Kittelfjäll med alice!!!! Längtar

Det var i fredags jag kom hit vid halv sju tiden. På lördagen var jag barnvakt med mormor åt min kusin som är hur gullig som helst.
Igår tittade mormor, morfar & jag på Vasaloppet, stickade och la pussel som blev klart idag.
Senare idag hittar jag väl på nåt.

Det var en liten uppdatering. Skriver kanske en gång till innan jag far till Kittelfjäll, men annars skriver jag på söndag kväll eller på måndag + att dett blir massa bilder då.

KRAM

 solnedgång
kvist
pusslet på 500 bitar, faktiskt svårt ;p
min kusin

det kommer nog mer bilder senare, men det här får räcka för den här gången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0