Låångt inlägg på G

Hej hej!
Skrev ju att jag skulle skriva på söndag eller måndag men hur bra gick det på en skala från 1-10? 1 eller 0!!
Men nu är det dags att skriva! Men ni kommer nog inte orka läsa allt.

Förra veckan vart såhär:
På onsdagen for vi till Kittelfjäll runt 8 på morgonenÅkte bil halva dagen & kom till Kittel vid ett. Vårt rum var jättefint! (kommer bilder)
Sen åkte vi slalom i några backar innan liften stängdes. Vädret var typ molnigt. Alice var min "guide" på kvällen och visade runt på hotellet. haha. :)

På torsdagen åkte vi slalom, Men det var monligt idag igen. Jag och Alice byggde ett hopp, åkte knapplift baklänges (och alla små töntar härmade ;p). Senare på kvällen efter att ha ätit god mat så åkte jag och Alice sopsäck på baksidan av hotellet. Har inga bilder på det men Alice har så jag får väl sno några från henne senare.

Fredag kom,jag och Alice åkte längdskidor i backarna, hahah.
Åkte sedan upp med liften och mot grönfjäll med Alice & hennes famil och tre till. Åkte 1,2 mil den dagen! Stolt jag är över mig själv, ahaha.

Lördag var det när det vart faktiskt sol! ;) Och det var på lördagen vi upptäckte Flygarliften!! :)
Ni vet att man drar ner knappliften så långt man behöver, men den hade fastnat där uppe så när liftvajern gick högt upp flög man, det är sant! vi hade ju våra knep haha. Det var en kille, som såg exakt ut som Malfoy i Harry Potter, och hans lillasyster som också ville åka. Dom stod ju också och väntade, men efter ett tag gav dom upp så jag hann åka den innan dom stängde liftarna.

Vi hade bestämt dagen innan, att vi skulle gå upp halv 8 så vi skulle vara först ut i backen så vi skulle få flygarliften. Vi var ute i backen kvart i nio. Så vi fick vänta i en kvart ;P Vi åkte fygarliften några gånger,Sen träffa vi Tua i backen! Åkte lite mer slalom innan vi skulle hem. Tråkigt för det var så roligt i Kittelfjäll!! :) sedan var det bara hem och ta det lungt. Det var den veckan.

Den här veckan
Inte mycket har hänt: skola, var med Alice& Alva, var med Amelia och var med Alice idag. Vi lekte top model och gud var det var roligt. Tänk vad man kan få med på bild, ni får se senare. hahaha

Bilder kommer sen, men nu har ni fått veta vad som hänt i veckan. Det vart väldigt långt upptäckte jag...
Världens största KRAM

 kittelfjäll :) en liten (klick)bild innan jag går och ser Criminal Minds på 5;an

Kommentarer
Postat av: Alice

Kom IGEN!!

jag vill ha bilder xD ;P haha

2009-03-13 @ 17:24:21
URL: http://wwwalicesprallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0