sommarlov

Hej hej!
Nu är det sommarlov!! Lite blandade känslor, är glad över att det är sommarlov och ingen mer skola på drygt två månader. Men det är mindre roligt att nu är vi inte 6G längre... Kommer sakna alla otroligt mycket!! ochett stort TACK till Cissi, min lärare, som gjorde dom här fyra åren superbra! <3

Igår var jag då med tjejerna, vi åkte inte och badade för det var så dåligt väder. I stället såg vi film och åt chips, godis och ostbollar. På kvällen tältade jag, Alice och aliva i idas minitvåmannatält, men vi fick plats ;p haha.

Tyvärr inga bilder idag, har inte ens hunnit ladda in dom på datorn, såå...
ska till stuga och sover där en natt, tror jag, men det kommer bilder. Det kan jag lova.

KRAM

PS. påminn mig att jag inte ska lova saker på bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0