mycket att göra

Hej!
Idag har vi haft brännbollsturnering. Jätteroligt! Vi hette då bumbibjörnarna ;p men ingen såg ut som en, haha
Vi vann den första matchen mot fyrorna med 72 - 5 utklassning med stora bokstäver.
Andra matchen mötte vi femmorna vann vi med 50 - 26.
O sista matchen mötte vi dom vuxna men dom vann med 40 - 27...
Bilder kommer säkert finnas på alice blogg snart, hade ingen kamera med mig...

Har ganska mycket att göra nu så måste snart gå. Jag ska...

• Fixa min klänning till imorgon (kanske kommer en liten tjuvkik på den lite senare ikväll...)
• Städa
• Fixa iordning poolen till imorgon.
• ringa mamma och fråga vad jag skulle fråga pappa ;p
 + lite till...

Måste bli klar innan klockan nio för då är det säsongsavslutning av Grey´s. längtar till nästa säsong, för visst kommer det en?

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0