som vanligt

Hej hej!
Skola som vanligt, blablablaa.
Var sedan med Amelia, vi såg Kung Fu Panda ;p haha och sjöng lite Singstar ABBA innan hon åkte hem...
Har gjort läxan, så jag är helt klar med den.  nu fick ni veta vad jag har gjort idag.

Jag har kommit fram till en sak att...
Jag gillar/älskar följande:

•Kompisar, vad skulle man göra utan dom? <3
•Fotografera, Nu kommer kanske Alice skriva en komentar som det står såhär på: Linnea du är besatt.
vem vet jag kanske har blibit hjärntvättad av fotoanden. haha
•Allt som jag älskar? svårare är det väl inte? (plus att jag inte orkar skriva nå mera på den här listan.)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah XD

Var det inte Alice som tog bilden?? :D För när vi gick ut, så stod hon och tog på en sån där ;P :D

// AlVa XD

2009-01-30 @ 20:08:55
Postat av: Alice (A)

Du är inte besatt! :P

Jag tycker att det är jätte´roligt att du tar kort :) Missuppfatta mig inte :)

haha, men ibland kan man ju undra xD

2009-01-31 @ 11:52:12
URL: http://wwwalicesprallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0