I´m just gonna fly away

Hej hej!
Skola idag. Som vanligt, slutade halv tre typ.
Kom hem. Fikade och såg tvåtre avsnitt av Greys Anatomy.

Jag skriver ganska meningslösa inlägg men jag har andledingar (faktiskt:
•Jag är smått uttråkad.
•Kanske har lust
•Ni kanske vill veta vad jag har gjort.
Nu vet ni varför jag skriver meningslösa inlägg som ingen komenterar. (Ni kan väl åtmiståne skrva: Jag tycker också Greys Anatomy är bra ;p :) haha)
Så nu vet n

Jag ska faktiskt se ett till avsnitt av G A (Kanske ska börja förkorta det så ;p) så fort jag har skrivit klart.

Ni ska få se en bild också
 en liten en ;p

KRAM

Kommentarer
Postat av: Alice, nu var jag snäll (A) :D

MIN BILD, MIN BILD, MIN BILD!!! :DDDDD

2009-01-21 @ 18:50:34
URL: http://wwwalicesprallis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha XD

2009-01-22 @ 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0