DET ÄR INGEN VANLIG FREDAG

Hej!
Idag har jag varit med Alice på stan. Hon skulle hitta en ny bikini och jag köpte en mmjukglass som allt strössel föll ner ifrån.
Sen åt vi lunch på Rost med hennes mamma. Vi tog sen bussen hem för att sen åka till Alice stuga. Vi for först till bettnäs (stavning) och var där i två timmar, sen gick vi till deras stuga, åt middag och tog bilder.
Bilderna kommer men orkar inte nu, är typ helt slut efter allt bad och sol.

Tack till Alice som lät mig åka med, det var verkligen jätteroligt!
-KLAS!
-Jag heter faktiskt Klas-Göran!
HAHA

Alla vet det redan men, Michael Jackson är död. R.I.P

KRAM

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul att läsa din blogg, va fin den är, tittade på Idas blogg och såg då hur jag skulle komma till din blogg, Ida skrev om sina guldbyxor som hon hade till Midsommar, måste bara se dem, hon hade skrivit att du hade bilder ifrån Midsommar.

Badade idag i stugan, kallt men skönt, när man kom upp och hade bytt till torra kläder.

2009-06-28 @ 16:39:02
Postat av: Simskolefröken xD

-ANNA!!

- Anna är jag!

HAHAHHA xD



Puss på dig :*

2009-06-28 @ 20:07:40
Postat av: Alva

Trevligt trevligt, (vad annars kan man skriva? xD)

Vi måste höras någon gång, Puss <3

2009-06-28 @ 20:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0