Ny design

Hej hej:)
Ny design!! Vad tycker ni? snygg va? ;] ;p

Idag var det skola ,eftersom det är måndag. Hade diagnos i engelska och en sak har jag bestämt efter det. Jag ska lära mig spanska så bra som det bara går för engelska kommer jag ändå aldrig fatta!
Det är sant!

Efter skolan v ar jag med Alice och Alva. Vi var ute med Nelson och fikade fika.
Alice kokade nudlar till Alva opch hon själv och jag säger bara att det vart inte helt lyckat med smaken! hahahaha
Vi gjorde en matlagningsfilm som vi tittade på innan dom for hem.

Nu ska jag vara duktig på att ladda upp bilder,från idag, här på bloggen

Alice dansar.
nudlar ;p    
 :)
:)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Alva ! <3

Tjeenaa, Coolis! XD

Det var fett, kul att kolla på filmen. Höll på att kissa ner mej! Alice va bäst XD LE

Vi ska lätt göra nån slags interviju till den. Jag och Alice pratatde om det på vägen hem från dej.

Många Kramar Alva :)



P.s. Snyggaste bilden Blomman stolt

2009-01-12 @ 20:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0