Idéer


bild på moi, tagen av fröken Alice

Hello people!
Jag har värsta braiga fotoidéerna som jag ska fota när jag orkar, hhaha, och resultatet kanske dyker upp här om det blir bra. En av idéerna är den nya headern och det kommer bli ballt om det blir som jag har tänkt det.

Sista veckan också innan skolan börjar, och jag känner att jag borde göra mer fast det känns ganska bra att bara inte göra nånting i stort sätt. Jag och Alice har faktiskt börjat springa och vi sprang 3.7 kilometer och jag fick världens jobbigaste träningsvärk i låren. (lite tankspritt? ja)

Nu sätter jag punkt på det här inlägget innan det blir alldeles, alldeles för långt och alldeles för knasigt, later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0