måndag

Hej!
Skola som vanligt idag. Var med Alice efteråt och upptäckte en hel del saker om skolan! ;o haha
Vi gick sen ut på en promenad och stannade och solade. Nelson, som såklart var med, vart otålig efter ett tag och vi gick hem.
Vi fikade, hoppade studsmatta och lekte "photo shoot" hahaha. kommer kanske bilder. Har ätit middag och sitter nu här.

Har sagt att jag ska fixa min design (jag vet inte men jag har tänkt att skriva det isf). Men har inte riktigt börjat så kanske nångång vid skolavslutningen kanske det syns en ny design.

För övrigt ska jag ladda upp någon bild på Nelson som favoritalice har tagit.



KRAM

Kommentarer
Postat av: Lina

naw så söt

2009-06-03 @ 12:12:45
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0