Ingen vill veta!

Hej hej!
Fattar inte om ni orkar läsa mitt förra inläggt, men annars kan jag berätta att det var roligt så slipper ni läsa ett låååååångt inlägg.
Idag var det dans och sedan gick jag och mamma på stan, köpte en scarf på KappAhl och en cola :)
Senare ikväll blir det Let´s Dance och kanske en film.

Nu blir det bilder från Kittelfjäll :)

 renar på väg till kittelfjäll.
   

• Kittelfjäll, utsikten från fönstet.
• Alice posar i vårt rum ;)
• Bästa Alice (L)
• Mina skor ;)
(klickbilder)

  

• På väg till Grönfjäll :) Mulet väder ;/

• Alice sitter och fikar.

• Sol på fredag!!!! :)
Vill bara säga att det var en av dom bästa sportlovs-veckorna!!
Älskar dig! <3

Måste bara visa dom här bilderna på Alice från i torsdags!!

   hahahahaha
Alice skrattade så att mjölken for ut ur munnen hahahaha!!!!!

KRAM på er som läser det här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig Linnea! <33 :]

Oj,vad het man är i långkalsonger! xD

*Du kanske skulle PÅPEKA att vi lekte COVERGIRL! xD





HAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Man får aldrig nog av vissa bilder !!! xD till EXEMPEL VISSA mjölk-spriutar-bilder xD HAHA JAg döör xD

2009-03-14 @ 10:17:01
Postat av: Alice

Förra var som vanligt från mig :)

2009-03-14 @ 10:17:47
Postat av: Anonym

Ida tog dom två sista bildernaa!!!! :)

2009-03-14 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0