Media-Markt


Hej!
Idag har jag varit på Media-Markt med Rasmus.
Vi skulle egentligen se när en kompis i klassen skulle sjunga med en annan tjej i en talangshow, men då visade det sig att den andra tjejen var sjuk...
Men jag och Rasmus stannade kvar och tittade på showen. Efter showen skulle vi hem, från Umedalen till stan, och det är inte det lättaste. Först ringde vi våra föräldrar men ingen av dom kunde hämta oss så vi letade efter en busshållplats, hittade en busshållplats, väntade på bussen i ca 15 min, åkte med bussen i ca 30 min och sen gick vi runt på stan. Tack Rasmus för att du orkade följa med på alla tjejaffärer ;p

Till middag blev det snabbmat för att vi skulle fira storasyster. Hon hade klarat något test i Jujutsu, men vi kunde lika gärna firat att jag och rasmus tog oss hem från Umedalen ;p

KRAM

komenterakomentera

Kommentarer
Postat av: Alice

Wow! Imponerande! :o xD

;P

2009-06-07 @ 15:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0