F

Hej hej!
Var som sagt hos farmor i helgen.
Åt pizza och såg på Melodifestivalen på lördags kväll & på söndag var vi ute på promenad. Kommer bilder.
På måndag var jag med Alice, vi mindes våra tider tillsamans! haha Kommer bilder där ifrån också.
Idag var jag med Amelia! Vi har splat dator ;) pratat och lite annat.
Allt för denna gång och lämna gärna en komentar.


Om du stannar hos mig, så lovar jag dig. Att inget ska störa, att allt blir okej
Om du stannar kvar ska jag ge allt jag har. Den kärlek som finns här bara för dig.
Om du stannar kvar hos mig. Stannar kvar kos mig.

haha

Skulle ladda upp bilder nu men datorn dampar så det får bli någon annan gång

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0