play

Hej hej! Jag är jätte dålig på att uppdatera på helgerna, men nu blir det andra bullar.

Torsdag: Var med favorit-Alice ;) jättejätteroligt, for sen och handla med mamma.

Fredag: Slutade två. fika och gick ut med Nelson innan jag for till dansen. Men dom hade visst ändrat tid så jag kom en halvtimme försent.... pinsaaamt. hahaha
På kvällen var jag med Jenny och spelade kort såg på TV

Lördag: Sara kom hit vid ett kanske. spelade TV-spel åt middag innan vi skulle fara och se I taket lyser stjärnorna. Den var superb!
Kom hem vid åtta och spelade "Med andra ord" med storasyster och hennes kille ;p
Sara sov över också. :)

Söndag: Har spelat nåt spel och sen har jag och Sara varit ute med Nelson (bilder kommer senare) spelat mycke spel den här hellgen ;p hahaha
Det var väl allt.

Nu blir det bilder från i torsdags i alla fall!

  ¨
 
 

KRAM


Kommentarer
Postat av: Alice (A)

PUSS! :)

2009-02-01 @ 19:49:46
URL: http://wwwalicesprallis.blogg.se/
Postat av: Alice (A)

Gud, jag vill också se I taket lyser stjärnorna! :D

2009-02-01 @ 19:51:10
URL: http://wwwalicesprallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0